Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се слагат шарнирите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да знам,че с този страничен наклон колата става много по-стабилна в завой,но по данни трябва да е до 1*40'.С тия 2*40' на мен ми яде гумите,за сервото не ме бърка,но и втулките товари допълнително,а това,че седи грозно на пътя да не говориме....Дистанционни втулки при всички положения има м/у носача и магарето.Без тях носача ще опре в него и няма мърдане.
    За втулките на задното окачване не съм съгласен.Проклиням деня в който се смениха оригиналните и втулки само защото бяха стари,НО НЕ СКЪСАНИ.......от тогава не мога да намеря нещо свясно,а с тия боклуци по магазините нищо не става.....Дори и втора употреба не мога да намеря!
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      Купи си ПаурФлекс - има ги за цялото ни окачване - т.е. цялото без Стаб щангата /там има на Супер Про/ и без тампоните на щангите от зад - тези с които се регулира задмицата.
      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
      GSM: 0888 520 600

      Comment


      • #18
        Бях се засили да поръчвам комплект за предните носачи на Супер про.170лв не са много,но ми казаха,че докато не се оправи наклона каквото и да сложа ще ги скапе и затова отложих полиуретана докато не си оправя гумите.
        Климатика правих,сега рейката протече.... и то парите свършиха.Трябва на реглаж на ГНП да ходя щото 11/100 в града пенсионерската не ми мърдат.... реглаж на преден мост и за сега не мога да дам 250-300лв за втулки

        Това което видях като полиуретан да има са втулки на апредни носачи,втулката за задните шенкели и втулки за реактивната щанга.За регулиращите пак
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #19
          Аз имам пълния комплект паурфлекс + суперпро за стаб щангата ...

          Ама никъде не видях да има за задните щанги... на коя марка ? Ако са на Супер Про - кажи ми моля парт номера им.
          2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
          GSM: 0888 520 600

          Comment


          • #20
            Е точно това казвам,че няма за регулиращите и за другите напречни щанги,има само за реактивната.Щангата която за хваща за купето.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Хм... май съм чел с краката
              2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
              GSM: 0888 520 600

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Grigor
                Хм... май съм чел с краката
                Ти си погледни личните, и кажи какво правим с духалката, щот тая нямам нерви само да я сглабям и като пусна климатика да ме бие в челото...
                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                Comment


                • #23
                  Да знам,че с този страничен наклон колата става много по-стабилна в завой,но по данни трябва да е до 1*40'.С тия 2*40' на мен ми яде гумите,за сервото не ме бърка,но и втулките товари допълнително,а това,че седи грозно на пътя да не говорим
                  значи да си наясно приятелю-от това изменение на стран.наклон никога ама никога няма да ти яде гумата-ако искаш вярвай.с градус отгоре няма начин-за сведение само:всеки 9 от 10 кораба имат по-големи наклони от твоята ама не им се хапват гуметата.?????имаш единствено и само проблем с сходимостта-тя е основния проблем когато се хапват гумите бързо.
                  да прав си по въпроса с подложките-написах го неправилно -намаляват се дебелината на втулките до възможния минимум./то се гледа като се прави/
                  въпроса със задните втулки-да оригиналните са добри....тези другите боклук особено като ти ги слага некой несветнат.има оригинални но са с алумин корпус и адски трудно се набиват бед за ги разпилееш.айде успех в трудното си начинание----и незабравяй кво написах без перфектна задница никога ама никога няма да разбереш какво и да караш този кораб.и никой няма да ти регулира добре колицата.
                  75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                  kavasaki zzr-600 100 жребеца
                  147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                  Comment


                  • #24
                    Виждам,че си вещ по тя тема.
                    Я кажи от къде да взема оригинални втулки? И нещото което най-много ме вълнува - с намаляване на тези втулки м/у носача и магарето ще се изправят ли гумите или само ще се приберът гумите навътре и наклона ще си остане?Поне според мен наклона се задава от шенкела и от градуса под който е изкривено леглото на шарнира.
                    По въпроса съз задницата съм се захванал сериозно да търся накрайници.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #25
                      мисля че вече споменах за чука или пресата който е в крайна фаза--и здраво по шенкела.върни се и прочети пак-но все пак се регулира както ти казвам.е като горния край на шенкела ти е хванат с амортисьор и е статичен !!!???уж.но при леко охлабени болтове и прибира и изправя ъгала махането на подложките-тоест смената им с по тънки аккто се уточнихме вече.
                      иначе начина е ясен-правиш горните дупки на амортисьора като на едни немски .......популярни ...привозни средства/за да не казвам коли/ и коригиращ скромния си 1 градусов повече от допустимото за наклона ьгъл. и това е решение на това дето се бориш също.и накрая пак виждаш че яде гуми щото сходимосттаааа ти е кофти приятелю.малкия ти страничен-щото като видиш по 4 градуса...... неяде гуми пак ти казвам.виждал съм9 от 10 със огромен наклон обече 9 от 10 неядат гуми.успех в борбата.за поръчването на втулки ?еми ходи по магазините които доставят части оригинални и виж кво може ад ес поръча за първо вграждане.срещал съм такива рикамби...успех в борбата
                      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                      kavasaki zzr-600 100 жребеца
                      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                      Comment


                      • #26
                        Амортисьорите са нови т.е. на 1 година и са с 3 години гаранция.Не искам да ги сасипвам.Иначе до сега да съм ги разпробил.Шенкелите първо ще се нагреят и после ще се млатят с чука.
                        Как така не носят гумите като гумата е натоварена от средата на грайфера до вътрешния край?
                        М/у другото оня ден ми пусна мухата в главата и днеска на няколко добри завайчета се пробвах с голяма скорост и няма мърдане да поднесе или да не се овладее колата...
                        Дразни ме,че дясната гума е по-разчекната от лявата и е грозно и си личи че нещо не е наред.
                        Предницата отива на реглаж щом сменя рейката.
                        За втулки питах и ми предложиха на едно место по 54лв/бр.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #27
                          яка цифра зя бройка -но ако са оригинал-добрее.ако така ти стои гумата както пишеш наклона ще ти минава 5-6 градуса .значи : или неправилно ти мерят наклона или ти си мислиш чи гумата ти стъпва така.не съм съгласен и с двете.такъв наклон не съм виждал никога и никога не съм срещал кораб да е с два -два и половина наклон и да стъпва както пишеш.а дали е грозно как стои колелото то е спорно.вкусаве много.отпада варианта за елипсите на новите ти амортизатори.явно ще са добри с тази гаранция.цели ли ги взема или сменя пълнители??? напиши ми това!!!определено ще видиш зор с шенкела /оправянето му/и да не се предобри да се внимава! успех с него -виждам че натам си се запътил.а с подложките пробвал ли си изобщо досега да го прибереш?това е лесния път-после хващай трудния.айде ще чакам да кажеш
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #28
                            Така изглежда.Нали по-нагоре съм дал снимки.така като я гледаш как ти се струва?За мен не е в час.Гумите ми ги износва от средния канал на грайфера към вътрешния край като на вътрешния ръб направо няма грайфер!Знам,че това износване се получава най-вече от разтворена предница,но тя ги изяде за 2000км след реглаж с нови гуми....
                            Тъпото е че никъде няма параметрите на шенкела и ще трябва да се работи на око.Затова търся други решения като качването на шарнирите отгоре.С втулките не съм пробвал щото ми казаха,че щял да се осуче носача...
                            Е грозно е като дясната ми е разчекната на ебем ти страна,а лявата е що-годе добре.
                            Не съм казал,че е имала сериозен удър в дупка.Тогава се строшиха и алуминиевите джанти а гумите са с балони...
                            Амортисьорите са Монро целите са сменени Сенсотрак или нещо от сорта.
                            Кажи,сигурен ли си,че като намаля втулките ще се изправи налкона или само ще се пребере гумата навътре и наклона ще остане.Според мен ще стане второто.

                            Ето снимка на измерените параметри и на цялото окачване.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #29
                              смятам че вече много дъфчиме едно и също-КАЗАХ така италианците дават да се регулира наклона .ако неси пробвал как да разбереш ефекта.като прибереш носача изменя: сходимост наклон и савсем леко междуосово разтояние/ляво дясно/прегледай особено внимателно за кривини на сачия носач.изкривяване на моста след като е имала удар.трудно се вижда това но трябва да се оглежда внимателно.извади и разпечатка за надлъжните наклони.
                              успех
                              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                              kavasaki zzr-600 100 жребеца
                              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                              Comment


                              • #30
                                Само да си сложа поуърфлекса и ще ти кажа кое и как - факти И дори ще направя снимка на упътването дето излиза на машината за реглаж - там си показва всички опции за реглаж и настройка - мисля че ги имаше и тези втулки.

                                Лошото е че не можем да се вредим до тонката от самия себе си Тамън се нагласим да одим и някоя от другите коли се скапва и изпреварва мойта си
                                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                                GSM: 0888 520 600

                                Comment

                                Working...
                                X